25

Måndag idag, helgen har varit bra. Ilördags så hade vi gårdsloppis på jobbet, fick ändå lite sålt så jag tjänade 100kr, fast igentligen så tjänade jag inget för jag köpte en trampbil av Maria, så det va ju bra att jag då sålde för 100kr. Vädret va inte det bästa, men det regnade inte så det va ju bra, när vi packade ihop så kom solen.

På kvällen så var jag med Maria, Tessan hemma hos Helena (marias förra granne) vi drack vin och sjöng singstar och drack hot shots, det va länge sedan man drack det, TREVLIGT hade vi iallafall =)

igår mådde jag väl inte riktigt bra om jag ska vara ärlig, men vid 13 åkte vi en sväng till vännäsdagarna, köpte nougat och så köpte vi strumpor till Pontus., Pontus hade fått feber på lördagen, men på söndagen va det ok, men det kom tillbaka när vi va i vännäs, så vi åkte hem med sjuklingen. Imorse när jag gick upp med han så hade han 38.8 och nyss när patrik tog tempen på han så va den på 37.8, så den har ju gått ner.

När patrik gick upp imorse så gick jag och vilade, är så trött i kroppen, men jag har lite att göra för imorrn, städa undan här i bomb nedslaget, vika tvätten, packa kläderna för resan.

Snart skulle Ellinor komma på besök, det va ett tag sen jag såg henne, ca 1år sedan.

Kanske åter kommer sen och skriver mera.


hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0