23

Regn, regn och åter regn.
Fy va tråkigt....
Är det någon som vet vart man kan plocka jordgubbar? Felicia är sugen på att få göra det igen, hon tyckte att det va så kul förra sommaren, och jag med för den delen...

Ska ta mig ut i förrådet idag och rensa där så man kan komma in, det kan man inte just nu, har suttit och dragit ut på det nu hela dagen, så kanske jag ska ta tag i det......


Börjar känna mig bra i kroppen nu efter behandlingen, men ibland får jag akuta illamåenden fortfarande och trött i kroppen med ingen ork....

Har ännu inte varit och pratat med någon, men jag känner att jag inte har något behov av det just nu, kanske den dagen kommer eller kanske inte det vet jag inte, den frågan vet jag kommer komma från någon nån dag, men jag har som accepterat läget, så här är det och det finns inget man kan göra åt det, jag har gjort operation och fått strålning och cellgifter. Jag kan inte få flera barn, men jag har Pontus min ögonsten om jag får skämma bort som tusan... =)  så jag har accepterat läget, men det finns kanske andra runt mig som inte har gjort det, som inte vågar fråga mig, de kanske behöver gå och prata med nån för att acceptera läget =)

Snart är det dags att börja jobba, om  4 veckor är det dags, det blir kul..

nä kanske dags att börja med förrådet...


hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0