21

Nu var det några dagar sedan jag skrev.
Har fått besök av Jonny och Sari och deras 2 barn från Uppsala, de kom igår kväll och stannar tills torsdag.
Det har regnat som tusan idag, jag och Sari och barnen gick på stan och det va inte roligt det regnade som TUSAN....
Men jag köpte mig en ny bok som jag ska skriva mina recept i, den jag har nu har gått sönder, den är väl använd.....

Imorrn hoppas jag på en regn fri dag, man blir tokig av att vara inne, och barnen blir rastlösa, bara det inte regnar så är jag nöjd.

Har nu fått ordning i våran klädkammare/garderob i hallen. Vi har inköpt en lagerhylla och 2 trådbackar ställ med 6 korgar blev det, så jag har fixat det alldeles själv, patrik hjälpte mig mig trådbacken, annars har jag gjort det själv, började igår kväll innan de kom, sen gjorde jag resten medans Sari vilade, så nu är det fint där inne och ordning. Men jag såg att det inte va kanske så bra för mitt ärr, det har blödit lite får hoppas att det fixar till sig.

Fick bensin räkningen idag och den va inte BILLIG........

På tisdag åker vi till Boden och stannar tills torsdag, vi ska bo på samma camping som vi bodde på sist, men nu fanns inte stugan med 5 bäddar ledig, så det blev ett rum med 4 bäddar, men vi skulle få låna en madrass och 2st får ligga skavfötters, så det ska nog gå, man ska väl bara sova där får jag hoppas... Hoppas på bra väder då också....

sen har det inte hänt så mycket mera.


hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0