20

Igår var vi på stranden igen, Nyvik, ett bra ställe, inte mycket folk, men en del getingar och bräns , jag gillar inte de krypen så värst mycket, ska köpa mig geting spray, när de attakerar mig.
Vi åkte dit vid 11.30 och satte oss i bilen 16.20 så det blev en lång dag på stranden =)
Idag skulle vi ha en vilo dag från standen bestämde jag och patrik igår, som tur är så är det moln idag ute idag så jag behöver inte tänka på att jag missar sol timmar =) men min kropp behöver vila från solen idag i vilket fall, har som bränt mig på ryggen en del, jag bränner mig då alltid..

Ett bad i vattnet blev det igår, det va kallt från början men när man väl hade doppat sig så va det helt ok.

Idag ska vi in till stan och byta en leksak som gick sönder när Felicia och Gabriel testade den i måndags, saker ska ju inte gå sönder efter 5 min, vi ska väl åka in vid 12 tiden, för då ska F och G till sin mamma och åka och köpa tofflor/sommarskor.

Igår kväll tog jag mig en moppe tur ut till Tessan i obbola, det va lite kallt när jag åkte dit, men som tur va så hade jag tagit med mig en jacka så det gick bra på hem vägen =) så då frös jag inget, kanske lite om benen men det va inte så farligt....

kanske att tvätten är klar nu som jag körde igång för ett tag sen, jag brukar glömma bort den så den ligger halva dagen, men nu har jag koll =)

ska man ha shorts idag eller ska man ha byxor, det är frågan, det blåser ju lite och en del moln, men då är det ju om molnen försvinner då det blir det ju ganska varmt med byxor..
det blir nog byxor ändå tror jag.

nä nu ska jag ta och hänga upp tvätten och sen köra igång en ny maskin..


hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0