19

Vilket underbart väder vi har, man bara njuter. Igår och idag har vi varit på stranden, igår så tog jag mitt första dopp i vattnet och det var inte så kallt, men som en badkruka man är så tog det ju sin lilla stund ändå. Men till slut så gjorde jag det.
Idag var det varmare i vattnet men det blev inget dopp, en sån där broms var och flög vid en hela tiden så jag gick in igen.
Glömde tejpa över mitt ärr idag, så jag fick låna solskyddsfaktor av Maria =)
På stranden idag var Jag, Patrik, Felicia, Gabriel, Pontus, Samuel, Henke, Maria, Wilma, Rasmus, Tessan, Nellie och Jonna, visst fick jag med alla.  Alla var glada och nöjda på stranden utan Patrik, han gillar inte stranden, dessa gånger skulle det ha varit bra med ett körkort,  inte så kul att ha med en sur citron till stranden =(

Nu har alla utan jag fått duscha, så nu är det min tur, ska vänta tills samuel kommer hem, de ska iväg med sin mamma och äta på kajutan.

Måste ju säga att det dundrade lite idag på stranden, jag hade lust att åka hem då, men vi stannade kvar, bra terapi kanske, inatt vaknade jag också av muller och såg en blixt, men den var långt borta så jag somnade faktiskt om =) riktigt stolt över mig själv..

Pontus har bränt lilla rumpan, hoppas han inte får ont stackarn, jag smörjde in hela kroppen utan där, för det tänkte jag ju inte på, hade fullt upp att hinna packa med mig allt  som vi skulle ha med oss.

Undra om vi ska hitta på nåt roligt i sommar, vill göra något när man ändå har pengar till det, men vi får väl se pengarna är väl snart slut, när man köper en massa andra saker....

nä nu har jag inget mera att skriva om.


hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0