Onsdag

Igår var jag så trött, så det blev ingen pump för mig. låg hemma och sov =/ 

Idag har jag varit hemma, Pontus har feber, och hosta med slem hör man,  verkar vara en jobbig hosta, men än så länge så hostar han inte hela tiden =) så vi har tittat på rorri och cars hela dagen.

jag skulle behöva vika högen med tvätt som ligger i soffan, men det känns inte så roligt.....

har fått mina grejer jag vann på tradera, en pyjamas med musse till pontus, cars muggar och cars inbjudningskort tills när han fyller år och en parfym till mig, som blev mycket billigare än vad den kostar i affären =)

imorrn blir jag oxå hemma, det är som tråkigt att va hemma, men skönt att slippa gå upp så tidigt, skulle kunna jobba eftermiddag.

nä det va allt


hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0