Måndag

En ny vecka.
Jobbade till kl 16 idag, var ute i snön och lekte med barnen =) jag jagade dom.

Sen ikväll fick jag Patrik att köra till maxi, tänkte köpa ett spel, de hade spel i helgen för 40kr, och om man hade varit smart hade man köpt några till födelsedagar, rasmus gillade ett spel som vi hade köpt, men tyvärr var spelen borta =(

Jag hittade till mig tränings byxor =)

Pontus va jätte trött, han sov inget idag på förskolan, så han slocknade på väg hem i bilen, så väl hemma fick han välling och sen somnade han om,

imorrn slutar jag tidigt, ska tvätta lite då så att det blir tomt i min korg =)

Jag ska tatuera in pontus på armen, underarmen, kanske det blir i veckan, det gör nog ganska så ont, men men så är det.

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0