Måndag

Är fortfarande hemma med min lilla skrutt, hosta och hosta med slem, hoppas det går över snart, blir hemma imorrn med, men sen ska vi på förskolan, han får sina host attaker när han gör något... stackarn.

Jag har idag dammsugit och skurat golvet, känner mig duktig =)  ska vika tvätt snart oxå så den nya får plats.

I fredags så gjorde jag inte så mycket, egentligen skulle vi ut och äta, men pontus hade feber och sin hosta, så då känns det inte roligt att gå ut och äta och sitta och tänka på hur han mår, fast jag vet att han skulle ha det bra, men man är ju en mamma som oroar sig..  Men kvällen hände inte mycket,  vi åt mat och sen åkte patrik till mattias och vi fick vara kvar hemma och ha tråkigt, pontus somnade vid 21 tror jag efter att ha torkat näsan 100 gånger, själv tittade jag på tvn, satt framför datorn men hittade ingen roligt.

Lördag så gick jag på konsum, då hängde marie  med mig hem, så vi gjorde mat och drack lite vin, hon gick väl hem efter halv 3 så man var lite trött igår när lille mannen vaknade, mådde väl inte helt 100, men va bara en gång på toan =) helt otroligt.. ja patrik han va inte hemma som vanligt, han va med sina arbetskamrater och åt mat och drack.

Iveckan (imorrn) ska jag på föräldrar möte på pontus avd och på onsdag har min avd föräldrar möte och på lördag ska marie ha inflyttningsfest så då ska jag dit, kanske man går ut på en promenad oxå i veckan.

kanske man ska gå till maria och dricka kaffe i veckan, hon har varit här mycket och drukit så nu måste hon bjuda igen lite tycker jag=)

nu har jag inte så mycket mera att skriva om

hejsvejs

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Men härligt eva med blogg :) Du det är bara å komma, jag har ju en del kopppar att bju igen så :P

Kramis

2009-01-27 @ 21:46:20
URL: http://busungarnaedins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0