Söndag

Har tusan varit sjuk sen i torsdag, igår (lördag) va vi på maxi, kanske inte så smart drag, blev dålig idag igen =(  missade ME AND I party hos min vän Maria =( =(  det var mycket nya fina kkläder, 
 har legat i sängen hela dagen, är helt slut i kroppen.
Stackars Patrik får ta hand om allt hemma, fast det kan va bra för han att se vad man själv gör på dagarna, nu har vi börjat med att han ska hjälpa till med tvätten, det började inte så bra för han, färgade en vit tröja (min) ljusrosa, så han tvättade den med klorin så då blev den vit igen, så nu kommer han nog inte blanda olika färger i tvätten =)

Nä ska lägga mig i sängen igen med min korsords tidning, för nybörjare, den lagom för mig =) man är ju inte så smart.

Undra om man kan skriva med olika färger här, har inte riktigt fattat det här....


hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0