måndag 23 feb

Nu har jag fått feber, är helt öm i hela kroppen, mina arbetskamrater är inte nöjda, verkar ha en riktig sjuk vår för min del....jag hörde med sköterskan om febern kan ha nåt med ingreppet i förra veckan, men det trodde hon inte, man brukar då få feber nån dag efter, så sa jag att jag är helt slut i kroppen, men det är något man kan vara sa hon, jag hoppas verkligen att jag får tillbaka min ork i kroppen snart, har legat i soffan HELA helgen har inte orkat göra något..

På onsdag kl 16 ska jag till sjukhuset och få svar om vad som kan vara fel i min kropp men det behöver ju inte vara nåt fel heller men det tror jag inte...

nä nu ska jag lägga mig i soffan igen med mina ömma kropp och bara vara, gjorde till och med ont och duscha..

ja nu får jag sluta tycka synd om mig själv.

hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Maria

min älskade vän.. tänker på dig hela tiden, gör så ont i mig. KOmmer i morgon med mina kramar. kramis

2009-02-25 @ 20:49:42
URL: http://busungarnaedins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0