Fredag

Sitter och väntar på att kaffet ska bli klart, skulle behöva mig en tår. Måste börja äta mera nu, har gått ner till 4kg på några dagar, man har inte så mycket ork i kroppen. Idag så har jag ringt barnmorskan och berättade för henne, första gången jag inte grät. Hon blev chockad av vad jag sa, men hon tyckte att det var bra att jag ringde själv och berättade och att man inte hör på omvägar. Har nog ringt alla som jag vill ringa till. Igår så hade jag vänner här, på förmiddan kom Lissan och Marie och på kvällen kom Maria, tårarna kom och gick, skrattet kom och gick =) det var skönt att ha de alla här. Idag har dagen varit lugn, har inte tänkt så mycket på livmoderhalscancern, men det går som i omgångar. Jag fick blommor igår från jobbet, cheddar popcorn av Maria, hallongrottor av marie och en rosa mus med ett hjärta av lissan. Fast allt man behöver är deras stöd, fast de behöver också ha stöd, det är en stor sak för de med. När jag ringde runt och berättade för alla så tänkte jag bara på mig, jag tänkte inte på hur alla andra skulle ta det, det var ju en chock för dem med. det som oroar mig är Vad kommer hända, för det vet jag ju inte........ hur det kommer gå...... /Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0