48, idag har jag fyllt år.

Jag gillar att fylla år, öppna presenter äta tårta, sitta och prata med gäster. Så har min eftermiddag sett ut. Jag fick mig ett ps3 med singstar =) gillar ju som det och nu kan man ladda hem (köpa) andra låtar som man gillar och det fanns en hel del, orkade inte gå igenom alla som fanns.

Jag har ätit smörgåstårta så jag har fått ont i magen =)

Fick ju jätte fina blommor också =)

Tack alla som var förbi och för presenten =)

Nu får Patrik ladda sitt kort med pengar så jag kan ladda hem några låtar också =)


I morgon ska vi hem till Maria på jobbet, det ska bli jätte kul, men jag gillar ju inte kossor, men jag kan springa efter katterna för en del av dem har hon =)  sen ska patrik hämta oss när han slutar jobbet så vi blir där ett tag =)


Ska snart hoppa i säng, och hoppas jag mår bättre imorrn..

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0