46, har ont i halsen

Nu börjar jag bli förkyld, har så himla ont i halsen, bara jag klarar av morgon dagen när jag ska stå på loppis med Maria, och sen på kvällen gå på klädparty hos henne, och sen ska jag hinna baka lite.

Jag dricker en massa te och äter halstabletter och hoppas att det går över.

Igår gjorde vi inget, patrik gjorde sina goda piroger till middag och på kvällen gjorde vi inget. Grannen hade fest, vid 23 hade de låst sig ute, porten stängdes, nån hade däckat inne i lägenheten, men han måste ha vaknat för sen va de i lägenheten igen, ja just det de klättrade upp på hans balkong och bankade på balkong fönstret då insåg dem att han somnat.... man hör mycket när man har vädrings fönstret öppet..

Idag ska vi på maxi och handla, ska snart åka när jag drukit upp mitt te som är lite varmt just nu.

Ikväll ska jag packa in lådorna i bilen, men alla kanske jag inte får med mig in där, det beror på vart man får platsen, så jag får kanske lämna några i bilen...


nä det va allt.

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0