45, oj redan onsdag

Vad denna vecka har gått fort, redan onsdag idag. Imorgon ska jag jobba 12-16  får lite sovmorgon, men Pontus vaknar så tidigt så det blir inte direkt nån sovmorgon, men man kan ta det lugnt =)

Pontus är så nöjd på morgonen när han får cykla till förskolan, då är det inga problem, eller bråk på morgonen, allt flyter på.
På söndag ska jag och Maria stå på loppis på Nolia, har lastat in alla kartonger i vardags rummet 10st blev det, men alla kan jag nog inte ta med fast det beror lite på vart man får platsen, kanske man blir av med mycket grejer, jag har mest barnkläder, och nu har jag rensat ut lite bilar, ska ta hans fotöljer, just de tyget där måste jag ta och tvätta, och en bilmatta, den tar inte så stor plats..

Var hos atndläkaren igår, räkningen brukar vara på 1000kr, men nu va den på 1800kr, jag höll på att dö, så nu ska jag vara noga med tandtråden........

Undra när jag ska få tiden för återbesöket, skulle ju få den i augusti/september man börjar nu bli lite nervös inför det, om allt är borta.

På jobbet är det nu  2 st som är med barn, tycker att det är jätte kul för dem, men sen tänker man på sig själv lite och kommer på att jag kan ju inte få några flera barn, det va tufft.... =(  men så är det.

På tisdag ska jag och Pontus följa med en arbetskamrat hem, hon har kossor och traktorer, få se om Pontus vågar sätta sig i en traktor =)  han vågade inte det när vi var på nolia mässan. Kanske han vågar nu då =)

Ska ta och åka och hämta ut ME&I paketet med kläderna och overallen som har kommit =) som jag vann på tradera =)


hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0