44, helgen går fort

Oj vad helgen går fort, det va några dagar sedan jag skrev här. Vad har hänt sen sist.
Jag har varit hos Robban och Anna-Karin och plockade deras röda vinbär i onsdags och av dem gjorde jag rödavinbärs saft, den blev helt ok, god, om man gillar rödavinbärs jag var färdig vid 24 tiden, var lite halvt trött då, sen på torsdagen efter jobbet åkte jag till Rita och fick kaffe och fika =)  det var trevligt, men det blev inte så länge för jag hade en tandläkar tid kl 15, där skulle jag göra om en lagning som inte var bra, men nu är den bra =)   sen i fredags vid 15 tiden fick jag för mig att gå och plocka hallon, det finns jätte mycket bakom solbacka kyrkan, visst folk är där och rastar sina hundar men de gör ju inte sina behov uppe i buskarna.....  men av dem gjorde jag hallonsylt, men den har jag inte smakat ännu. Hade tänkt åka och plocka hallon idag, men jag var så trött i kroppen.

Ja Robban fick en flaska saft  som tack för att jag fick plocka deras bär =)

Igår va vi på maxi, köpte mat och en ny tvättkorg.

Idag har vi inte gjort något, jag gick och vilade en sväng, va trött och svettades så jag fick ligga vid min fläkt så jag somnade. Patrik kan inte sova med fläkten på, men jag sover hur bra som helst.

Snart dags för sängen, känner mig lite trötter.

Iveckan kommer OVERALLERNA som jag har vunnit, ja patrik jag har vunnit en till så här får du veta det så kanske du inte glömmer bort det.......

Sen har jag ME&I party den 30 september kl 18.30 och Maria har ett party den 30 augusti kl 18.30 för de som vill komma och Tessan har ett den 14 eller 15 oktober kommer inte riktigt ihåg vilket datum det va, men jag tror det är den 15..  samma tid 18.30.......

Jo har ju plockat bort Pontus leksaker, han tar fram ALLA leksaker men kan inte plocka bort något, han sa att jag fick städa bort och det gjorde jag, han trodde inte att jag skulle det, men när han gick in i sitt rum så insåg han att alla saker var borta, imorgon ska jag ta fram några bilar få se om han kan städa bort dem då.

Jag känner mig elak, men man kan inte ha leksaker överallt när man bor i lägenhet, det funkar inte. Kanske jag ska ta och vika den sista tvätten, annars så får den ligga i tvättkorgen tills nästa gång man tvättar, för här viker inte kläderna av sig själv om inte jag gör det...  =)


hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0