43

Torsdag idag, sitter och väntar på Patrik, han ska komma hem och va med Pontus som har fått feber nästan 38, lite mycket tycker jag nu på morgonen, när han bara har legat i soffan. Sen ska jag på jobbet, ringde och sa att jag kanske blir lite sen.

Sen idag har jag tandläkaren kl 15, gillar inte dom besöken, men nu ska jag göra om en lagning som inte är bra, skulle ha gjort det i våras men då fick jag lite annat att tänka på, cellgifterna och strålningen.

Vädret verkar inte bli så bra idag =(

Igår vann jag en overall på tradera, nöjd =)  ska hitta en extra overall också, det kan ju vara bra tycker jag.

Igår efter jobbet åkte jag till en kompis och plockade deras vinbär, och fick även plocka på deras grannes träd, så igår så gjorde jag rödavinbärs saft, ska prova sen hur den blev, så jag var jätte trött efter det...

Dags att byta blöjan, luktar inte gott..

Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0