40, molnigt idag

Snart ska jag gå till jobbet, igår var det första arbetsdagen, det var kul att vara tillbaka =) vi hade inte mycket barn, men det kan vara skönt med en mjukstart =)  man är ju inte direkt van att gå upp tidigt och göra sig iordning, men idag kom jag fortare upp än igår. 

Det kommer nog bli regn idag, jag tog bort en äklig spindel med långa ben, tror att den förföljde mig, försökte dränka den med vatten igår kväll, imorse levde den igen och var på min handduk, tror han skulle ge tillbaka =)  hihihi

Satte ut en sängram igår, tog 100kr men tänkte om nån vill pruta på det så får man göra det, den vill jag bli av med, och nu på morgonen så ringde det en kvinna som ska komma och hämta den efter jobbet, så nu försvinner den.

Det var väl kanske risk för åska idag, och det hoppas jag inte.

Nä dags att borsta tänderna på Pontus och sen gå iväg.


hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0