39 =)

Ja dagen idag har varit bra =)  Maria ringde och frågade om jag och Pontus ville följa med till stranden, så vi hängde med =)  det var snällt att vi fick följa med. Pontus badade som aldrig förr, har aldrig sett han så som han var i dag i vattnet, innan vi åkte så var han verkligen uppe i varv vill jag lova.

när Patrik kom hem så grillade vi, kotletter, tomater, lök och bacon, hur gott som helst.

Sen efter maten tog jag och åkte till Marie, fick kaffe och hennes mamma hade bakat SÅ goda chokladkakor så jag åt väl en del såna då, tog med mig de som var kvar hem också =)  fick receptet på dem så de ska jag prova baka, lånade en bok av Marie också, så den ska jag börja läsa här nån dag.
Innan jag åkte hem kom jag ju på att jag måste ju äta smultron, det är ju så gott.

När jag kom hem hängde jag upp tvätten, kollade lite på LA ink, men nu är det ett avsnitt som jag redan har sett. Svetten rinner typ nu....

Imorrn ska vi kanske äta kräftor, har inte fått nåt riktigt svar av patrik ännu, det skulle ju vara trevligt hemma hos Tessan och Peder, jag får höra med han imorrn, Patrik sov när jag kom hem från Marie och då kom jag hem 21.30 ca, men det blir väl så ibland när man är trött, fråga mig jag vet =) 

nä ska kolla om det har hänt nåt på aftonbladet och hämta ett till glas vatten..


hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0