37, onsdag

Idag har vi varit förbi jobbet, jag och Pontus, han cyklade runt på gården, de som jobbade hade det varmt och skönt =)
Sen gick vi på konsum, så det blev en liten promenad idag =)  igår var vi också ute och gick, då blev det ändå en sväng, var förbi Robban och lekte lite.
Så har vi köpt en sängstomme, fanns en på blocket, en sån där Malm, egentligen ville jag inte ha nån sån för alla har en sådan, men den var ute för ett bra pris och den vi har är några år, typ 8år eller nåt sånt. Ska kanske försöka mig på att få bort våran madrass så jag kan skruva isär den gamla stommen.

Pontus är utan blöja just nu, har hunnit byta ett par kalsonger direkt när han fick på sig dem, men tur att man har tvättmaskin, sitter och påminner han hela tiden, han ville bada, efter jag hade duschat, men det blev väl bad i 5min högst för då såg han nåt skräp i vattnet.

Min mage är inte helt ok efter strålningen fortfarande, men det går väl över =)  det är iallafall inte som förut då fick jag springa på toan direkt efteråt..

Skulle också behöva plocka ur diskmaskinen, har inte orkat det ännu, men nu är det lite disk som skulle behöva komma in där.

Imorrn har vi inga planer, njuta av sista veckan av ledigheten, ut och leka kanske om vädret är ok, eller åka in till stan med bussen och äta en glass, eller hälsa på Lissan om hon är hemma, eller göra något annat som jag inte kommer på nu. Jo kanske promenera ut till Maries stuga, hon är där nu, men då måste man ju promenera tillbaka också och det är ju en liten bit att gå, ja vi får se...


Vårat vardagsrums bord har snart gjort sitt, ett ben höll på att lossna, patrik har limmat det lite nu, så ett sådant måste vi också inskaffa, skulle haft kvar de små lack borden, vem var det som fick dom?kommer inte ihåg.  Ingen ännu som vill köpa bilbarnsstolen =(  man får väl avvakta och se..

nä inget mer att skriva..


hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0