36, måndag 1vecka kvar...

Nu har det stått still med skrivandet här. Vad har hänt sen sist då, ja inte mycket.
Vi har köpt en byrå nu, hittade en på vk i annonserna, så 500kr gick den på. Men allt skräpp hamnar på golvet i hallen ändå, ska ta med mig dom ut imorrn och slänga det.......

I fredags var Marie här och klippte mig, och hande med sig bullar som hennes mamma hade bakad med blåbär i, de var goda, Pontus åt väl upp nästan hela påsen =)
Sen på lördagen så hade vi en överraskningsfest för Marie som har fyllt 30, så vi gjorde mat hon gillade och sen fick hon utmana oss i olika grenar och så drack vi vin =)  det var mycket trevligt, åt så mycket så jag var alldeles för mätt hela kvällen...

Igår var vi på nolia och gick, och jag har träningsvärk i benen idag, har inte fattat förräns nu varför jag har sån värk =(  men där hittade vi lite grejer, köpte nougaten som jag gillar, ett polishus med bilar och brandstation med bilar som är som lego, det är inte riktigt lego utan nåt fejk, men det ser lika dant ut och priset för båda 2 var 350kr!!!! en sån grej med riktigt lego kostar ju 800-1000kr, och man ser ingen skillnad på bitarna, bara gubbarna är annorlunda, också så köpte jag en salami, gillar det. Smakade på olika den sista jag smakade var hur stark som helst, den säljer de inte många av skulle jag tro..

Så igår kväll satt jag och byggde lego, det tog timmar att bygga ihop, och Pontus förstörde det på 5min idag =)

ska försöka ta mig ut på promenad på kvällen nu, jag svettas så himla mycket, får mina svett attacker och det är inte roligt, duschar på kvällen och måste nästan duscha på morgonen för jag svettas så mycket och då har jag ändå min fläkt på och sover med ett påslakan. Ska ta upp det när jag ska träffa läkaren på återbesöket som kommer vara denna månad eller nästa. Om man kan få nåt för det, om det är klimateriet kan ju vara så att äggstockarna inte klarade sig under strålningen, som jag tror är fallet för såna här svett /värme attacker hade jag inte innan.  Kul när man börjar jobba, svetten kommer att rinna =)  den rinner nu bara för att jag sitter här och skriver.

Idag har vi inte gjort så mycket, har varit så trött, somnade vid 4.30 och Pontus vaknade 6.30 och han brukar sova till 8 men inte idag, så man var som en zombie, försökte hålla igång, men så tog orken slut innan man knappt hade börjat.  Men imorrn ska vi väl hitta på något, hade jag tänkt =)  vi ska gå och hälsa på delfinen i veckan så att det inte blir så jobbigt för han på måndag när vi börjar på allvar igen..

Ska ta och rensa här hemma, grejer/leksaker som man kan ha med på loppis, pontus har alldeles för många bilar, sen ska jag sätta ut hans vinter kläder han hade förra vintern på tradera eller blocket, hittade en overall idag till han på blocket kände igen märket, tror Maria har pratat om det märket (hon kan alla märken som är bra, hon har koll)  men den var ute för 200kr, men det var en till som ville kanske ha den, så om inte hon/han skulle ta den så skulle jag få köpa den =)   man börjar redan tänka på vad de ska ha på sig i vinter, men då slipper man köpa allt på en gång..


Nä snart dags att sova.. hoppas på fint väder imorrn, bara det inte regnar så är jag nöjd =)


hejsvjes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0