Nu är det påsk

Vad har hänt....

Igår var vi på maxi och handlade, jag styrde vagnen en sväng, sen fick Patrik göra det, idag har jag ont.... men det går över..
Sen åt vi på donken, klockan va så mycket så vi åt hamburgare där, Pontus nöjd =)
Det är faktiskt kul att ha med han på affärer (inte alltid) men han tjatar bara om banan, när han har fått sin banan är han nöjd under resten av tiden.
Sen va vi hemma, vid 19 kom Maria för att vara Eva och Pontus vakt =) det lät lite roligt, men när jag inte få bära lilla killen så måste jag ha det ett tag om Patrik ska iväg på något, Pontus va nöjd, han gillar Maria. Hon tyckte så synd om Patrik så hon dammsög hela lägenheten, TACK så mycket för det =)  det var jätte snällt...
Sen så gjorde vi inte så mycket.


Idag så har jag haft ont inte så skönt, tog 2 alvedon nu få se om det hjälper lite, så jag har sovit bort halva dagen, men det brukar jag göra, gick upp vid 9 imorse, sen så gick jag och vilade skulle inte sova hade jag tänkt, men det gjorde jag ändå, men det behövde jag, fast nu är jag pigg och det är väl inte så bra.

Vi har ätit påskbord idag, prinskorvar, köttbullar, ägg, potatis, rödbetssallad, leverpastej, sill, skinka, påsk must, har jag glömt något nu, men ett litet bord med goda saker, imorrn ska Maria och familj komma och äta, de bjöd in sig själv =)
men det blir trevligt tycker jag.

Jalle var förbi oxå idag, Pontus verkar gilla Jalle oxå. Han försökte prata med han, men Jalle fattade inte vad han sa. När han skulle gå så skulle Pontus vinka till han i fönstret vid balkongen.
Marie gillar han också, för hon brukar ha med sig kaka, han brukar säga mari kaka.
Idag undrade han när Maria skulle komma =)

Tusan vad törstig jag blev, men om jag dricker nu måste jag springa på toan halva natten.
Det gör tusan ont fortfarande att gå på toan men det går väl över hoppas jag.

Ska sen ladda upp med påskmust, så jag har ett lager, ÄLSKAR påsk must, jag hade efter jul ett antal små flaskor med julmust, de va som bra för kolsyran försvann inte lika fort...


Nä dags att göra sig ordning för natten.


hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0