Det var ett tag sedan.

Sist jag skrev va 11 april, ett tag sedan.
Ja inte mycket har hänt här. Har varit på ME&I party, hos Tessan. det fanns så många fina kläder, man ville ha typ hälften, men man är ju inte miljonär.... Men det fanns en tröja (t-shirt) med en massa bananer på och det stod Pontus på den, han ÄLSKAR bananer.. Han blir nog glad över den, men hans pappa blev inte lika glad över den....
Jag ska ha ett party den 29 april, får ju lite rabatt, 250kr så jag behöver bara betala 200kr för kläningen, då är det värt att ha partyt, och jag vill ha det innan jag börjar strålas och får cellgifterna, för jag vet inte hur man kommer att må. Har läst att vissa mår bra och vissa mår mindre bra. Om man ser framåt så kan det ju va bra att må lite dåligt, då kanske man losar något kilo, men det är nog inte så kul under tiden, och då har jag klänningen som peppar mig.

Kanske jag kan ha de där jeansen nån gång, har gått ner lite nu, ca 3kg, nu i veckan ska jag gå ut och gå. Det jobbiga är att jag inte kan sova, det går bara inte, i fredags va jag trött vid 1, skönt tänkte jag och gick och lade mig. Jag vred och vände mig, tur va väl det för NÅN hittade inte sin jacka när han skulle hem vid 4 så jag va ju vaken när han började plinga på dörren där.
Natten till idag somnade jag vid 5. Nu är kl snart 3.
Sitter vid datorn, spelar lite mafia wars, fattar inte riktigt vad det går ut på, men bra går det för min gubbe så jag gör ju rätt iallafall.

Iveckan har Maria varit Eva och Pontus vakt =) lite kul att man behöver en vakt... men får inte lyfta på ett tag, man känner sig handikappad. Men hon är en bra vakt, eller va det i förra veckan hon va vakt, nä hon hämtade ju pontus i torsdags så han skulle få en kortare dag så då var vi här =)

Det känns bra att man har sina vänner och kära som stötar en i detta. Man har vänner som ställer upp i vått och torrt.


Från jobbet har 2 varit förbi, Ul och A-K, Tessan räknar jag som kompis när hon är här =) de jag jobbar med har jag inte hört något av mer än när jag har ringt, och det känns som tråkigt, har ju ändå varit borta i snart 3 veckor och gjort en stor operation man vill ju ändå att de ska ringa och höra hur jag mår och inte bara ta reda på genom mina vänner hur jag mår. Kanske jag tänker fel där, jag vet inte, lite ego tänk. Men jag tror om nån som jag jobbar med får en sjukdom och blir opererad så skulle jag ringa, men det är ju jag det.........

Nä nu ska jag bara tänka på de som bryr sig, de andra har visat var de står och de står inte på min vänner lista längre eller familje lista längre.............. mina vänner som finns där och orkar lyssna på mitt prat om strålning och cellgifter och som fanns där efter operationen.

Kanske jag skulle ta och prata med en kurator, tror att jag behöver det. Kan nog vara bra...

ska snart försöka sova, klockan är snart 3.30 jippi, är inte det minsta trött.

hejsvejs, älskar er alla mina vänner och kära, ni vet vilka ni är...
Trackback
RSS 2.0