Ännu ett tag sedan sist

Jag är då inte duktig på att skriva här!!!!
Idag har jag haft ME AND I klädparty, beställde min klänning jag vill ha =) fick ju rabatt 250kr så jag ska betala 200kr själv, inte helt fel. Sen skriv alla sina ordrar på en lapp så skulle vi lotta ut vem som skulle få en grej, och jag vann =) men då skulle jag ju va lite jobbig då för jag ville ha en scarf, och då skulle man ha handlat för 600kr, våran order va på över 2000kr.  Så då delade vi på ordern i 2 så jag fick min scarf (GUL) och så fick vi lotta ett till namn =) då vann Ullis.   Jag ville ha scarfen för om man skulle tappa håret så ska jag ha den eller att det blir tunnare så vill jag ha den på huvudet. Fast det ville jag inte säga när alla var här. Så jag är glad att jag vann...

Imorrn blir det träff med läkaren, börjar bli lite spänd, vet ju inte riktigt vad hon ska säga.
Nu borde jag ligga i sängen men sitter här för alla tankar börjar komma ju närmare strålning och cellgifterna kommer, konstigt att de bara kommer på kvällen. Börjar bli rädd, om hur jag kommer att må under tiden och vad som väntar.
Ska ha med mig Lissan imorrn. Sen om nån är ledig då jag ska få cellgifter 1 gång /vecka så får ni gärna följa med, som jag fattar det tar det några timmar när man får det i dropp, men det får jag veta mer om imorrn tror jag, och man kan må dåligt, så man ska kanske inte vara känslig mot kräk =) om man skulle bli så dåligt.

Imorrn är S ledig från skolan, har har ställt sin klocka på 8.00 för att kolla så att jag är vaken, men jag sa inte behöver du gå upp tidigt för att väcka mig när du är ledig, men han ville inte att jag skulle komma sent, och sen skulle han gå och lägga sig igen =) det var gulligt tänkt av han tycker jag.


igår var jag på rabdido party (klädparty) hos grannen, var där tills 21.30 satt och surrade, det va trevligt =) patrik blev orolig att han skulle behöva vara borta så länge idag när jag hade mitt party, hihi

Idag fick jag ett tråkigt mail av en vän. De ska göra en abort imorrn, vet inte orsaken varför, sist jag pratade med dem så ville de ha barnet, vet inte om det är något som har hänt, från att vilja ha till att ta bort det, och de har berättat det för alla att de ska ha barn, och de har gått ganska så långt. Det tog nog lite hårt på mig ,efteråt när jag har hunnit varva ner, har städat och bakat idag.
själv hade hade jag viljat vänta 1-2 år till sen skulle jag ha viljat ha ett till barn, men nu går det inte, för den här dum jäveln kom och förstörde det, men man får ta skäma bort min lilla kille nu för han är mitt allt..
Och jag skämmer bort han redan nu och har alltid gjort det, men han är min.........
Mamma älskar dig Pontus, du är min ögonsten.

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0